خودارضا.یی مجازی

این نوشته ماهها پیش در اوج عصبانیت نوشته شد ولی هیچوقت پابلیش نشد تا دوباره دیدن یه ژانگولر بازی مجازی که طرف قد سوسکه ولی مجازی خودش رو تو قد و قامت آرنولد جا میزنه، همه چیز رو دوباره یادآوری و زنده کرد و دیدم بد نیست اون روی خشن و نتراشیده ام رو دوباره به منصه ظهور بذارم و بگم چقدر با این عشق ورزی ها و خیانتهای مجازی مشکل دارم و هیچ رقمه تو کَتم نمیره که این با اون(مجازی-حقیقی) فرق می کنه و عملی اتفاق نیفتاده که …
بعد این نوشته های پروانه ایی می چسبه:teeth
______________________-
بعضی آدمها ذاتا جل.قی اند.
آدمهایی که ترجیح میدن خودشون رو از رویارویی با یک رابطه واقعی کنار بکشن و خودشون رو پشت یک رابطه کاملا مجازی قایم کنن.
کسانی که اصطلاحا پای ثابت لاس خشکه اند(با عرض معذرت) کسانی که با پیشرفت تکنولوژی جون میدن برای ارتباطاتت چتی،ایمیلی و تازگی هم اس ام اسی.
تمام تصورات رومنسشون رو خالی می کنن تو چند خط تایپ جملات احمقانه داغ!!! و می فرستن تو میل باکس یا تلفن معشوق.
اینجور آدمها نه عرضه و جربزه به واقعیت درآوردن تصورات داغ و نامتعارفشون رو دارند نه می تونن یه گوشه بشینن و جیک نزنن و عین بچه آدم ماستشون رو بخورند. پس چیکار می کنن؟ خودارضایی مجازی یا همون سایبر بهترین کاره.
حرفی رو که میشه با ۲ دقیقه تماس تلفنی زد با رد و بدل کردن ۲۰ تا اس ام اس میزنن. یا بدتر از این ارتباطات معمولی ،خیانتشون به همسر مربوطه رو هم از رختخواب میکشن بیرون و پخش می کنن رو نت یا در قالب اس ام اس به معشوق مجازی!!
تا جاییکه نحوه عملکردشون رو تو رختخواب شرح و بسط میدن مثلا تو ایمیل !!… من نمی فهمم این کلاه شرعی گذاشتن سر خودمونه یا خدا یا همسر مربوطه؟
اگه عرضه اش رو داری بسم الله برو حقیقی مشغول باش… با اینکار چی و می خوای ثابت کنی؟ می خوای وجدان درد نگیری که عمل فیزیکی انجام ندادی پس خیانتکار نیستی؟پس اسم این خودارضایی دقه به ثانیه با فکر یه اجنبی یعنی چی؟ صکس فقط جسمی ه؟پس صکس روحی ول معطله و هیچکاره؟


نظرات شما


  1. رهگذر در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    بزار یکبار هم ما اول بشیم …
    به نظرم مطلب جالب و واقعیت داری بود … صرف نظر از خشانتش !!!
    پایدار باشید #flower


  2. مستعار در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    سلام ویولت جان
    اگه یادت باشه یه چند هفته پیش یه کامنت برات گذاشتم از یه مشکل خاصی با همین نام و ایمیل
    در واقع اونم یه جورایی شبیه به همین موضوع بود ُ یعنی سرآغاز آشناییش از طریق همین اینترنتی که خوبش خوبه و بدش خیلی بد
    و متاسفانه اثرات روحی و جسمیش هنوز که هنوزه بعد از یکسال پابرجاست
    واقعا امیدوارم همه ی ادمها اینقدر ظرفیت روحیشون تکمیل بشه که به خصوص بعد از ازدواج سراغ سوژه های مجازی نرند و به قول معروف سرخودشون کلاه شرعی نگذارند


  3. عماد در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    سلام. کاش یه +۱۸ میزدی امثال من این مطلب را نمی خوند!
    ______________________________
    پسرم!
    همون جمله اول رو که دیدی باید متوجه میشدی وصفحه رو می بستی#winking


  4. صدف در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    اینمدل آدما از اون کمبود دارای بی جربزه هستن انقدر حرصم میکره که میخوام خفه شونکنم#angry


  5. آزاده در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    همیشه حرف هایی رو می زنی که گفتنشون سخته، مرسی #applause #applause #kiss


  6. یاسمن در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    ویلی تو رو خدا عبی نشو..


  7. این روز ها خیلی خوبی
    مگه نه!
    پیداست!#winking


  8. اینجور آدما خیلی چندش آآورتـــــرند …. !!!


  9. امیر در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    #yawn خیلی وقته نیومدم اینجا#flower


  10. #rolling
    +18 این آقا عماد منو کشته!!!
    این جور آدما ویلی جون … مشو ندارن!
    :-”


  11. سلام خانوم ویولت
    ببین منم یه زمانی مثل تو فکر میکردم
    اما الان می بینم خوب نیست ادم بالای منبر بشینه ودر مورد همه قضاوت کنه
    همه ادما تو زندگی شون مشکلات دارن و به نوعی گرفتار ومریض هستن
    خود تو کارایی میکنی که از نظر خیلی ها قابل نقد کردن و بحث کردن هست در حالی که از نظر من و خیلی های دیگه قابل قفوله
    چون هر کسی اختیار زندگی خودشو داره
    حالا اون بنده خدایی که به قول شما با چت و ای میل و مسیج خودشو ارضا میکنه وبه تلفن اکتفا میکنه در حالی که کسی هست که بخواد بغلش بخوابه
    حتما واسه کارش دلیلی داره
    ته ته کارش بوالهوسی هست وتنوع طلبی
    همه جای همه ی کارای ما پر از اشکاله
    اما وقتی تو بطن ماجرا قرار میگیریم میبینم دلایلی واسه توجیه داریم که اگه بقیه توجیه نشن حداقل خودمون که توجیه میشیم#thinking
    __________________________
    حرفت رو قبول ندارم


  12. منم با این موضوع شدیدن مشکل دارم ویولت… اینکه همه فقط و فقط خیانت رو جسمی می‌دونن و نمی‌دونن خیانت روحی و فکری از جسمی بودن کار بدتره…


  13. ازین حرفا نزن فیلترت می کنن بد من افسرگی می گیرم #sad


  14. محمد در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    violi jan chi shode ke in matlab ro emrooz gozashti?dalile khasi dare?
    kasi harfi ya chizi zade behet ke inghadr parkhash garane ino neveshti????
    tuyr paregerafe aval oon akahresh manzooreta nafahmidam yani chi inke migi neveshte haye parvanei michasbe?????


  15. لیلا در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    با این که به قول خودت نوشته در اوج عصبانیت نوشته شده ، اما در اون به نکته‌ی کلیدی و پرسش جالبی اشاره کردی و اون این که آیا خیانت صرفا فیزیکی و جسمانی‌ست یا شامل فانتزی‌های ذهنی و خیال‌پردازی با دیگری یا دیگران به غیر از پارتنر اصلی هم میشه یا نه؟ آدمایی هستند که بنا به اعتراف خودشون حتی در هنگام هم-خوابی با همسر، شخص دیگه‌ای را در ذهن مجسم میکنند و از تصور حضور او به هیجان دچار میشن و حتی به ا.ر.گ.ا.س.م می‌رسند و پارتنر واقعی هم طفلک بی‌خبر از همه جا خوش خوشانش میشه که ببین با من چه حالی می‌کنه! حالا این روابط مجازی از این دست هم که به جای خود. با این پستت یاد یه خاطره‌ای افتادم، نمیدونم مطرح کردن‌اش تا چه حد درسته اگه صلاح ندیدی خودت این بخش از کامنتم را حذف کن. یادمه چند سال قبل که تازه با فضای مجازی آشنا شده بودم و گاهی هم به یاهو مسنجر سرک می‌کشیدم، با یه نفر از بلاگرای محترم(!) آقا از طریق نوشته‌های وبلاگش آشنا شدم و ایشان IDیاهوش را داد که با هم در مسنجر گپ بزنیم. بعد از چند دقیقه برگشت نوشت: اهل س.ک.س چت هستی؟! خب اون موقع من واقعا ببو گلابی بودم:دییییییییی و تا حالا همچین اصطلاحی نشنیده بودم . بماند که بعدا متوجه شدم این جناب زن و بچه داره (علیرغم این که در وبلاگش به این موضوع کوچکترین اشاره‌ای نکرده بود) و با مخاطبان خانم وبلاگش بعد از آشنایی از طریق به قول تو ایمیل و … لاس خشکه میزنه. بعد از اون ارتباط‌مون قطع شد اما تا مدت‌ها ایمیل‌های یک طرفه‌ای ازش دریافت می‌کردم که شرح و بسط باحال‌یت(!) این جناب در رخت-خواب بود از زبان خودش!!! و این که خوش-س.ک.س ترین مرد دنیاست!!! و من با قطع ارتباطم لگد به بخت خودم زدم #grin


  16. سلام خانم ویولت
    چقدر در لفافه مینویسید بانو!!!
    این پروا و حیای ذاتی شما من رو کشته!!!
    به نظرم باز هم باید گناه را انداخت به گردن کورتن و تب‌زدگی ناشی از آن!!!
    من هم به صکس روحی خیلی اعتقاد دارم و موسیو گلابی هم شاهد!!!
    فکر بد نکنی ها!!! منظورم اینه که در کنسرت آقا رضا من بارها با روح ایشان صکس داشتم خفن!!! و دائم می گفتم: ای تو روحت…!!!
    _____________________________
    پس خدا من و نبخشه که بخاطر حیای ذاتی ! من شما چند وقتی مرده بودین و وبلاگستان بی عزیز!!!(حیف شکلک شیشکی نداره اینجا)
    شما همون موسیوت رو بچسب که خربزه آبه اقاجوون


  17. سلام سلام
    در مورد امتحانام که ویولت جان مال ما یه کم با بقیه فرق داره .. از اینور دیرتر شروع میشه از اونورم دیرتر تموم میشه البته هنوز برنامه ها مشخص نیست ولی مطمئنم ۱۹ خرداد رو امتحان داریم .. امیدوارم تاریخ کنسرت عوض بشه حتی اگه یه هفته هم دیرتر بیافته بازم می تونم ، احیانا اگه نتونمو بیام تو وبلاگت بخونم شماها رفتید و حتمانم خیلی بهتون خوش گذشته من از حسادت کل تابستونو می افتم #tongue چه کنم مادر تو این چیزا خیلی حسودم !!
    در مورد این پستت هم خبر از دل ما نداری ویولت !! اتفاقا به این فکر افتادم که روزی در موردش از طرف خودم یه پست بنویسم !! می دونی این ارتباطاتِ نتی نسبت به سن افراد فرق میکنه مثلا برای من هیچ وقت از مشکلات با همسرشون نمی نویسن ولی تا جایی که نفسشون بکشه میشینن دردو دل کردن و از شکستای گذشته شون (!!!) می نوسین بعدم میگن کمکمون کن یا اینکه یکی بود می گفت عاشقت شدمو روزو شب ندارمو #rolling و اینا .. منم که اصولا جواب این آدما رو هیچ وقت نمی دم بعد طرف زده بود به سرش می گفت می یام دانشگاتون پیدات می کنم جلو همه داد می زنم که عاشقتم … #rolling
    تنها چیزی که در مورد اینجور آدما می تونم بگم اینه که کمبود محبت و مشکل دارن تو بوجود آوردن روابط سالم با اطرافیانشون در دنیای واقعیت .


  18. سین سین در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    گوشیش خاموشه. من مسیج زدم به هر حال
    _________________________
    ممنون حتما شارژ نداره یا خط ایراد داره بالاخره ایرانسله…شما ناامید نشو ادامه بده#winking
    بازم ممنون


  19. همونطور که خودت گفتی این طور کارها فقط و فقط گذاشتن یه کلاه شرعی رو این مسائله!!!


  20. مرجان ت در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    سلام روزت بخیر
    عزیز دلم من زیاد حرص نخور خودت خیلی روشن گفتی که اینجور ادمها مریضن و مشکل دارن خوب همین اتیکت براشون کافیه که بقول قلعه نشین خودشون رو توجیح بکنن اون کسی که گول این ایمیلها و اس ام اس هارو می خوره موردش بیشتر که باز هم اون مشکل خودشه و لطمش به زندگی خودش می خوره ولی در کل امیدوارم هیج زمانی برای هیج کسی یه همچین اعتیادی پیش نیاد که فرار از اون خیلی سخته …
    منتظر بودم توضیحات راجعه کنسرت رو بدی ولی مثل اینکه این روزها خیلی #angry هستی . البته این یه نشونه خوب از وضعیت جسمی خوبه نه ….#kiss
    _________________________
    توضیح در مورد کنسرت؟کدوم؟انگلیسی یا چیز دیگه؟


  21. باشو غریبه کوچک.. در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    میگما….میشه یکم بی خیال این حرفها بشی؟؟؟…اینهمه مشکلات دور و برت ریخته….تمومه دغدغه خاطر تو شده مسائل جنسی مردم….هر چند میدونم تو هر چند یکبار یه گریزی به این مسائل میزنی تا امار کامنتهات بره بالا…افرین تو هم این جماعت را خوب شناختی….جماعتی که به قول یه کانادائی سرشون درد میکنه برای این مسائل و تا دلت بخواد توی این زمینه استاد داریم….
    __________________________
    برو بابا حالت خوشه
    اگه یذره چشات رو باز کنی می فهمی برای بالا رفتن شماره کامنت هیچ احتیاجی به این سوژه ها نیست من فقط بنویسم “آه” ۱۰۰ کامنت میاد براش آقا جان
    شما مسائل مهم مملکت رو بچسب و حلش کن!!! این مسائل جفنگ پایین تنه ایی رو بسپار به ما جوجه ها


  22. لیلا در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    فکر نمی کنید تمام این رفتارا از یه جایی تو زندگی نشات می گیره و ریشه داره ؟
    کمتر کسی صددرصد بتونه بگه من از این چیزا مبرا هستم
    درسته که شاید کسی تا حالا اسم این چیزا هم به گوشش نخورده باشه ولی مرد عمل اونه که تو موقعیتش قرار بگیره و پس بزنه
    شاید به نظر خیلیا چندش آور بیاد ولی گاهی اینقدر این اهریمن شیوه هاش رو تغییر می ده که اصلاْ متوجه نمی شی که خودت هم مبتلا شدی
    _________________________________
    نه من به شخصه میگم صد درصد مبرام و اگه دلم بخواد اینقدر جربزه اش رو دارم که حقیقی دست بکار شم نه مجازی خودم رو تو زحمت بندازم و خیال پردازی کنم


  23. ژول در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    #sick


  24. مرجان ت در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    شب گیر عزیز چی شما رو مجبور کرده که هر دفعه بر خلاف میلتون به کنسرت آقای یزدانی برین ؟فکر نمیکنید دچار خود ازاری هستی دوست من ! بهر حال امیدوارم زودتر بهتر تر بشید . روز خوش
    #smile
    _________________________________
    جدی نگیر مرجان جون …اینم یه جور ماسماسکه


  25. مرجان ت در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    ببخشید من امرو انقدر پست می زارم عزیزم منظور از کنسرت اعلام تخفیف ویژه و کادوی تولد بود یادت هست تلفنی صحبت کردیم قربون شکل ماه اعصبانیت برم ….راستی این اقای شبگیر هم مهمان ما بیارش اونجا می خوام ازش پذیرائی مفصلی بشه …#winking
    _______________________________
    ایشون هرجا من باشم بی حرف زیاد حضور دارن!!!!!!!!!#grin
    تو کامنتها به بچه هایی که اعلام آمادگی کردن گفتم
    ولی نزدیک روز کنسرت تو پست اصلی اعلام می کنم
    به شراره هم تلفنی خبر دادم


  26. آخ جون ویلی یعنی اگر یه همچین پستی بزنم آمار کامنتهام می‌ره بالا#grin
    امان از این شبگیر#rolling


  27. شهرزاد در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    دیشب وقتی یکی از دوستام اهنگ رو برای من فرستاد ،نمی دونم چرا یاد تو افتادم و برات فرستادم .امیدوارم خوشت اومده باشه.
    نمی دونم در این مورد یکم قضاوت مشکله . می دونی این برای من همیشه سوال بوده ،که کسایی که ازدواج کردن ،اگر د ر موقعیتی قرار بگیرن که عاشق کسی بشن ایا گناه کارن یا نه ؟ هر چقدر هم بگیم،ادم باید منطقی باشه ،ولی می دونی که وقتی عشق از یک دری می یاد تو ،منطق از در دیگه می ره بیرون.البته من خدا رو شکر خودم تجربه نکردم . ولی کسانی رو دیدم که دچار همچین عشقهایی شدن که ادمهای محترم و خوبی هم بودن .
    ________________________________
    شهرزاد جان اشتباه نشه
    من با جنبه حقیقی اش مشکل ندارم و قبول دارم ممکنه ۱۰ تا بچه قد و نیم قد دورت رو گرفته باشن ولی عشق بیاد سراغت تو از بوجود اومدنش نمی تونی جلوگیری کنی
    مشکل من با آدمهایی که خودشون رو تو سایه و پشت دیوارهای مجازی قایم می کنن و ادای گنده لاتهای محل رو در میارن
    یا رومی روم یا زنگی زنگ


  28. رویا در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    سلام ویولت جان.
    واقعا منو به فکر فرو بردی .
    مطلب قابل تاملیه.


  29. مرجان-ر در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    راستی کنسرت را چه جوری میشه هماهنگ کرد که بشه شما رو دید؟
    ________________________________
    به موقعش روزی رو که بخوام برم اعلام می کنم تا باهم هماهنگ بلیط بگیریم


  30. نساء در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    سلام ویولت جونم
    به نظر من خیانت خیانته چه روحی چه جسمی و غیر قابل بخشش
    این که بگیم مثلا فقط یه ایمیله یا smsو مثلا اینا جنبه واقعی نداره فقط واسه مبرا کردن خودمونه و توجیح طرف مقابلمون وگرنه خودمون بهتر از هر کسی میدونیم تو ذهنمون به چه منظور این کارو انجام دادیم


  31. arashl در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    dorood banoo violet,kheili asabi hastin.movazebe khodetoon hastin ke ishala?
    ______________________________
    هستم و عصبانی هم نیستم فقط رک حرف زدم همین


  32. مرجان-ر در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    بد خواه مدخواه داری به من بگو حسابشونو بذاریم کف دستشون#devil
    __________________________
    #laugh


  33. arashl در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    rasti ahanghaye zibaei ro mizari too weblogetoon,movafagh bashin


  34. MaN در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    بانو ویولت
    ممکنه خیانت یک جور مریضی باشه؟؟؟؟
    _______________________________
    نه فکر نکنم
    کلمه خیانت خیلی بار منفی داره
    بحثش خیلی گسترده ست به نظر من هر عملی رو نمیشه اتیکت خیانت بهش چسبوند کلی پیش درآمد پس درامد داره


  35. چرا اینقدر عصبانی می شوی؟ به قول دوستی مریض ، مریض است. مریض زدن ندارد که جانم…
    ________________________
    بابا بخدا عصبانی نیستم فقط رک حرفم رو زدم


  36. سالی در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    همه حرفهایت درست و قبول دارم اما این جملت ؛برو حقیقی مشغول باش …؛ منو کشته!!!بابا یه راه کار بده بره خودکشی کنه! نه بره مشغول باشه!#laugh


  37. هیلا در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    نوشته جالبی بود.


  38. سلام الان بسیار عصبانیم .
    چون بعد از اینکه با هزار بدبختی و این وضع افتضاح تایپ کردنم، ۲ صفحه تمام خزعبلات نوشته بودم در تحلیل و جواب نوشته ات، تا ارسال را زدم صفحه رفت! دیس کانکت شده بود. باورم نمی شه! شانس آوردی آنقدر نوشته بودم که سردرد می گرفتی!
    بهتر شو.
    ____________________________
    منتظرم بازم تکرارش رو بنویسی مطمئنم ازتوش چیز بدردبخوری در میاد
    دارم بهتر و بهتر میشم فقط بخاطر تو#winking


  39. گلاره در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    از خیانت روحیه که به خیانت جسمی میرسن دیگه .هر کی فکر بد بکنه عملش هم بد میشه .حالا همیشه هم صدق نمیکنه اما بیشتر موارد همچین اتفاقی میفته .اونایی هم که همچین کاری میکنن ادمای ترسویی هستند .


  40. علی رغم اینکه وضعیت جوی بطرز دهشتناکی فمینیستی شده و هر جاندار ذکوری که تا حالا وجود کرده و پا به بحث سرکار خانم ویولا (ایتالیایی نوشتیم اسمتون رو) گذاشته، سیم ثانیه از حستی (مخصوصا با ح نوشتم!) ساقط شده و زده به چاک، جرات به خرج دادیم تا یه ۲کلوم پرتاب کنیم و بریم رد کارمون: اون بابایی که طلبه صکص ویرچواله، یا وجودش نداره یا خودش قابل قبول نمی بینه یا اینکه از کمبود امکانات (!) رنج میبره، در هر حال کاریش نمیشه کرد. حالا میخواد مجرد باشه یا متاهل. بیشتر از شاکی شدن باید رد ش کرد. مگه اینکه مخاطب رفتارش شما باشی که خب قضیه فرق میکنه. بایدم بزنی ناکارش کنی. در ضمن یادمون باشه تا وقتی از جنس مخالف پایه این جور حرفها پیدا نشه که طرف دست به چیز نمیشه که. بزار واسه خودش توی این دنیای مجازی بچره … اما یه چی دیگه: اونکه بیشتر از همه منم منم میکنه بدون هیچ چی توی چنتش نیست. آدم زرنگ دار دار نمیکنه…
    _____________________________
    جمله آخرت رو هستم بدجور
    بعدشم ذکورجات جنم داشته باشن وایستن بحث کنن نه منم منم#winking
    ولله منم بخدا حرفم همینه که عرضه داری بسم الله وگرنه شکر می خوری جزییات برخورد نزدیکت رو تشریح می کنی واسه غیر بعد داد منزه و وارستگیت گوش فلک رو پر میکنه و ازش بپرسن مثلا منی که اهل عملم و جرات دارم حرفش رو می زنم و حتی درموردش می نویسم و اظهار نظر می کنم به زعم اون ج* دم ولی اون که کار عملی!! نداشته و فقط سایبر حال داده آخر تقدس


  41. لیلی در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    سلام
    خیلی با حال جواب دادی من اینجا بنویسم آه ۱۰۰ تا کامنت میاد….
    #heart
    ________________________
    دروغ میگم؟


  42. سمیه در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    ویولت…خیلی خوب حق مطلبو ادا کردی!منم از اینجور مردا و یا زنایی که اینکارن حالم بهم میخوره!
    مدتها میخواستم راجع به این موضوع بنویسم ..اما نمیشد…دستت طلا با این نوشتن و کلام شیوا!#kiss
    ________________________________
    #smile
    آره دیگه حالم خوبه فحش خورم رو ملس کردم


  43. بب در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    با نظرت کاملا؛ موافقم#flower


  44. Ameh Khanoum در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    یجورایی با کامنت ۱۱ موافقم عمه میدونی کمبود دوست , کمبود محبت, کمبود توجه , این دنیای مجازیم از اسمش معلومه دیگه نه ? دوروغیه , خیالیه , کسی از کسی باخبر نمیشه , کسی کسی رو شناسائی نمیکنه , بهت خیانت نمیکنه , هرچی توبگی باور میکنه , دنیای خصوصیته , توئی که دستور میدی میدونی ?
    مثل یه روس پی که صورتشو پشت روبند پنهان میکنه
    دنیای امروز دنیای عجیبیه با اینهمه تکنولوژی تو هرکاری بخوای میتونی بکنی حتا اگه دستتو ببندن
    اما نمیتونی احساس امنیتی رو که لازم داری بهت بده چون نمیدونی اونور خططت چه خبره
    مثل همون روس پیه که صورتشو پوشونده اما خودشو در مقابل بیماری محفوظ نکرده و بیماری از جای دیگه وارد میشه !


  45. مانی در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    oppsssssssss


  46. سلام #laugh
    یعنی ویولت عاشقتم .زدی تو خال .
    این که نوشتی با حال بود.
    #kiss


  47. ندا در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    مردای ایرانی فقط بفکر حال خودشونن اه حالم از خیلییهاشون بهم بهم می خوره فقط مثل یه حیوون چند بار ….بعدم اههأأأأأأأأأأأأ تموم
    صکس روحی اخه اینا چی میفهمن بخدا هیچی
    #brokenheart
    ________________________________
    قبول ندارم یعنی اصن روی سخنم با مردها چه ایرونی و غیر ایرونیش نیست
    پا بده همین خانومهای مطهره از صدتا مرد زنباره بدترن
    با وجدانی اسوده که دست نامحرم لمسشون نکرده حالا تو عالم مجازی تا چه مرحله و حتی کثافتکاری پیش رفتن بماند


  48. سلام دوبار
    کامنت دونی با حال بود


  49. حامد در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    من از این دست آدما زیاد دیدم
    با یکی از دوستانم هم که البته ایشون وبلاگ ندارن و روانشناس هستن یه مدت برای پایان نامه فوق لیسانس ایشون پی ریشه یابی علت این پدیده ها بودیم.
    خیلی از این آقایون و البته خانوم ها که تعدادشون هم کم نیست تو زندگی اصلی خودشون مشکل دارن. مثل حسی که مرد بعد از ازدواج نسبت به همسر داره و در پی محبت گمشده مادر میگرده این افراد هم به دنبال چیزایی هستن که روحشون از س.ک.س واقعی به دست نیوورده. من یه زمانی وقتی بعد از مدتها رفتم تو چت روم وقتی اسم صکث چت به چشمم خورد مونده بودم که این یعنی چی؟ بعدها یه زمانی کافی نت داشتم یکی از مشتری ها که پسر بود با این افراد آشنا میشد و خودشو دختر جا میزد و به اصطلاح همون کار رو میکردن. البته مجردها رو به کل فاکتور میگیریم چون حسابشون جداست اما متاهل ها یا مطلقه هستن یا اینکه در زندگی مشکل روحی خاصی پیدا کردن.
    من در زندگی واقعی هم از این افراد دیدم که ناامید و دلشکسته از همسر زیبای خودشون رو به روس.پی های مجازی میبرن و ترجیح میدن اینطور ارضا بشن. و در واقع این افراد در زندگی واقعی خودشون هیچ چیزی به دست نمیارن.
    از این دسته افراد زیاده.
    یک سری اینطورین و یه سری هم هستن که فقط خودشون مشکل دارن و اصلا مریضن دوست دارن از این کارا انجام بدن
    دسته بعدی این افراد فقط به امید حقیقی شدن این رابطه به کارشون ادامه میدن که این افراد خطرناک ترینشونن.
    اما دسته سوم خیلی کم هستن
    و البته دقیقا دسته اول تو دنیای خودشون همون سوسکی هستن که دوست دارن خودشون رو آرنولد نشون بدن. کاش این پایان نامه دوستم اینجا بود میدادم بخونید کلی نتایج جالب داشت.
    ________________________
    کاش


  50. شراره در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    ای من از جوابت به شبگیر که در نوع خودش فک خوابوندن یک ضربهای با قوس ۱۸۰ درجه بود خوشم اومد قاه قاه خندیدم #rolling


  51. NORTH در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    درسته اوناسس که منم منم می کنن ههیچی توشون در نمی یاد اما به این معنی نیست که کسی هم که حرف نمی زنه پس باید کار بلد باشه اما در مورد اولیه کا ملا موافقم مردایی که پای تلفن یا تو چت می گن الان این کارو می کنم بعد این کارو می کنم که اکثرشونم متولد مردادن فقط زر می زنن هی ادعای هات بودن می کنن ولی هیچی نیستن
    _____________________________
    حالا چرا مردادی های بیچاره
    انگ نزن جانم


  52. مه ناز در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    یکی از آشناها که یه مرد ۳۸ ساله ست و زن و بچه داره یه بار شماره منو گرفت و هی اس ام اس های ناموسی می داد منهم کلی سرخ و سباه می شدم موقع خوندن و در جوابش اس ام اس های معمولی میدادم آخر دیدم دراه به جاهای باریک می کشه براش نوشتم اس ام اس های ۱۸+ نده لطفا از اون روز دیگه بهم اس ام اس نداده#grin کلا بعضی مردها اینجورین البته این یکی از اون مرد های هیز نبود می شناسمش فقط انگار اس ام اس دادن برای بعضی ها راهیه برای گفتن جوک های آنچنانی که روت نمی شه تو صورت طرفت زل بزنی و بگی ولی به هر حال ذات کار که همونه نه ؟؟؟ شوهر منو بکشیش به خود منهم از این اس ام اس ها نمی ده
    _________________________________
    بله پشت روبنده بودن بقول عمه جان جرات خیلی ابراز وجود های فروخورده رو به آدم میده


  53. لیلی در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    نه عزیزم دروغ نمیگی#kiss


  54. لیلی در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    ای ول ویلی چه پست های توپی مینویسی تو! و چه جواب های توپی مینویسه عمه خانوم #heart #kiss
    ______________________________-
    ارّه بده تیشه بگیره#thinking


  55. سینا در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    اینم یک خبر خوب دیگه:
    http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1346293&Lang=P
    البته من امیدوارم که تو زودتر از اینا خوب بشی و به اون مرکز احتیاجی پیدا نکنی #flower #flower
    ___________________
    ممنون


  56. NORTH در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    مردادی بودن فک کن از هر ۳ تا ۱
    _________________________________-
    آمارگیری نمی کنیم که. اینم شانس تو بوده وگرنه هیچ ربطی نداره


  57. تـــــرانه در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    پستی که می ذاری یه طرف! اون عنوانی هم واسش انتخاب می کنی یه طرف دیگه!!
    خوب این جور آدما مریضن دیگه عزیزم و شاید هم موقعیت این همه عشق . بازی و خود. ارضا.یی مفت و مجانی رو هیچ جای دیگه بجز این دنیای مجازی نمی تونن پیدا کنن! کجا دیدی این همه هلو و گلابی و گیلاس و شفتالو ؛ آنجی جنیفر یا هم برد پیت و آرنولد و ماه و مهتاب و خورشید همه با هم یه جا جمع شده باشن؟! خوب بهترین راه و کم هزینه ترین راه همین جاست که اونها هم بهترین استفاده رو ازش می کنن که یه وقت خدای نکرده ناکام از دنیا نرن!
    _______________________
    بله


  58. مهران در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    ویلی بانو زیادی تند رفتی این دفعه خانومی.
    ۱- ما تعیین نمی کنیم که آدم ها باید از چه نوع رابطه ی جنسی ای لذت ببرند. استدلال شما شبیه بحث های دوستان مذهبی مونه در باره ی هم جنس گراها. اون ها هم اصرار می کنن که این دگرباشان جنسی باید اون طوری از رابطه شون لذت ببرن که حضرات مذهبیون.
    ____________________________________
    من میگم تخطئه نکن نمی گم اینجوری لذت ببر بهتره می گم کلاه شرعی نذار سرت بگو تو که فلان اخی من که اینجوریم بَه


  59. MaN در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    بانو ویولت
    خیانت چطوری تفسیر میشه؟؟؟
    ______________________________
    هروقت خیانت دیدی بیا تفسیرش کنیم فعلا کلاسش افتاده واسه ترم بعد


  60. مهران در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    ۲- بر فرض که بشه مقدمات بحث شما رو پذیرفت و قبول کرد که دوستان علاقه مند به سایبر سکس در گریز از هنجارهای نهادینه شده در وجودشان این رابطه رو به یک ارتباط حقیقی ترجیح می دن.
    در این صورت چه مستدلی وجود داره که چنین کنشی مصداق خیانته؟
    تعیین مصداق اون قدر سخته که نویسندگان توضیح المسایل شرعی حتا دست به دامن مقیاس های فیزیکی اعضای تناسلی افراد و میزان تماس اون ها هم شدن تا مقادیری کمی برای این رفتار کیفی تعریف ناپذیر ارایه کنند.
    حالا تصور کن برای تعریف ولنگ و واز شما از این رفتار چه مصیبتی خواهیم داشت.
    ___________________________________-
    من وارد بحث خیانت شدم؟یا فقط سئوال کردم روح و جسم خیانتشون هم سنگه یا نه؟


  61. مهران در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    ۳- چه دلیلی داریم که “عرضه” ی افراد لزومن در فعلشون در رخت خواب تعین پیدا می کنه و کسانی که به تعبیر شما خود ارضایی مجازی می کنند بی عرضه اند؟
    در اون صورت باید برگردیم به بحث های ارسطو در باب شجاعت و عرضه و ببینیم چرا اون بنده ی خدا و دوستدارانش در این دو هزار و خورده ای سال در اشتباه بودن؟ #winking
    _________________________________________-
    من معتقدم کسی که خود ارضایی مجازی می کنه بی عرضه ست…اعتقادم اینه


  62. مهران در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    ۴- این بحث رو می شه به تمام سطرهای این مطلب تسری داد عزیزم. می بینی پاش که بیفته می تونیم یه آخوند تیر باشیم و دهن دنیا رو با عقایدمون سرویس کنیم. #grin
    شانس آوردیم که آخوند نشدی بانو#tongue
    __________________________________
    ولی آخوند زاده هستم#tongue
    ممنون از مشارکت و وقتی که گذاشتی مهران جان


  63. ع.خ در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    حالا من میگم جند سال دیگه روانپزشکی تخصص اول کشور میشه ملت میگن نه!همین الانم حقشو خوردن.


  64. ع.خ در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    ملت میگفتن آنلاین جواب کامنت میدی.جل الخالق….
    _______________________—————
    #smug
    کورتن دیگه


  65. راستش بنده حرفاتونو میخونم اما نظر نمیدم
    اما این مطلبتون طوری تاثیر گذار بود که منو وا داشت که بگم فوق العادههههه بود
    _______________________________-
    ممنون
    امیدوارم بازم بخندی


  66. ساسان در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    کس نخارد پشت من جز ناخن
    انگشت من
    اما اس ام اس بازی واقعا کار زشتیه
    من با آقای شبگیر موافقم ایشون خیلی خوب شما رو میشناسن
    _________________________________
    چی میگی حالت خوبه؟


  67. خودش در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    هر وقت که میام کامنتی بزارم یا بدحالی که می گم زحمت خوندن یک کامنت کمتر و بیخیال می شم و یا اینکه غضبناکی و آدم می ترسه چیزی بگه #sad
    _________________________________
    حالا این کامنت رو به حساب چی بذارم؟ ترس یا حال زیادی؟


  68. 40تیکه در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    چقدر خشانت به خرج دادی خواهر. البته منظور هر کی بوده لابد حقشه.#flower #heart #kiss
    _____________________________
    لابد


  69. ساسان در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    من که دوست دارم مثل گلها
    خود کفای خود کفا باشم
    __________________________________
    #surprise
    موفق باشی


  70. مژگان در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    اگه قرار باشه هر توجهی بشه توجیه که دیگه مشکل روانی وجود نداره ..من با نوشته ات موافقم واون یه خط اول ودر جواب بعضی کامنت گذارات گذاشتم .وقتی ادم میدونه یه کاری درست نیست یواشکی انجامش میده دیگه….وگرنه بقول تو که نوشتی مثل ادم بره جلو…نه ؟
    _____________________________
    ظاهرا تو یه جبهه ایم


  71. 2khtar dahati در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    از اونجا که این روزا بدجور با کلاس شدم اینم بگم:#eyelash
    میدونی سخت ترین لحظه ی زندگی کی میتونه باشه؟ وقتی که بدونی برای کسی که تمام زندگیته یه تجربه ای!
    راستی یه مطلبیه که دلم میخواد بهت بگم ولی اگه ایمیلش کنم ممکنه کش دار {همون طولانیه خودمون#grin }باشه میخواستم ببینم حوصله ی خوندنشو داری که بفرستم؟#hug
    {چقدر گلم من #smug اول اجازه میگیرم بعد میفرستم#blush }
    #kiss #flower
    _______________________________
    بفرست حوصله ام نگیره دیلیتش می کنم#grin
    اینم یه نمونه از با کلاسی شهری ها!!!!!!!!!!!!!!!!


  72. شراره در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    وای عجب جوابای با حالی داد ی به شماره ۵۹ و ۲۱ همه رو تازه الان خوندم #rolling
    ______________________
    یه روزایی اینجوری میشم دیگه
    فکر کنم اثرات خون دماغ دیشبه


  73. سارا در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    من موتقدم هر کسی اینکارو می کنه مریضه


  74. لئون در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    حالا فضاهایه جنسیه سالم همه باز، مکان ردیف، هممون نرمال ؟ جا واسه ی همه چیه دیگه هم که هست، دیگه هیچوقت هیچ خواسته ای راهشو گم نمیکنه از یه جا دیگه سر در بیاره، نه؟ آخه اون دو طرف قضیه اگه راضی،؟ که می خونن ، اگرم ناراضی که نمی خونن، ماشالله که این فضایه سایبر رو خوب میشه ignore کرد ، چه کسی به ما حق میده هم جنس خواهی هایه خودمون در گذشته یا الان دیگران رو محکوم کنیم؟(هرچیز به دور از اون نرمال نمودار زنگوله ای رو میگم) با دادن بار تحقیر تو جمله هات چی قراره اتفاق میفته؟ ج.لقی؟ یادته صنایع دستی و هنر هایه تجسمی؟ نرمال مگه بیشتر از خواسته های اکثریت ماهاست؟ زندگی شاید صابون آن گوشه ی میل باکس باشد؟ حالا شاید زندگیه ما نباشه؟ حالا مثلا اون روابط کلاسیک و تعریف شده ی جنسی کجاست؟ به قول مارلن براندو تویه آخرین تانگو در پاریس : یه دژی می خوان بسازن از بویه تن طرف با مشتی هجویات مثلا عاشقانه دیگه؟ که بویه تعفن میده؟ آخه نوکرتم باز اون نرسیده ها در تب و تاب بین وصال و ناوصال میچرخن ، شاید به راهی بهتر از کرایه خونه و فرزند آوری و جلو گیری از انقراض نسلمون مثل دایناسورها نشدن…. اینا خوبه؟ من میگم همش خوبه … حتی مطرح کردن تو هم خوبه، ولی جون هر چی ج.لقیه موضوع رو تا آخرش برو (هرچند که هیچوقت آخرش نمیاد) به جایه این تحقیرهایه از گوشه هایه گنگ…این یواشکی ها که تویه جوامع بازشم هست(آمار نمیخوای تو یکی ، خوت ویلی دات کامی:بلدی بگردی!)…حالا می خوای این گوشه ی تنگ و تاریک توتالیتر وخفه شده رو سرزنش کنی؟
    من و این خانوم رابطه ای نداریم سرکار!
    __________________________________
    هنوز کامنتت رو کامل نخوندم ولی واسه جمله اخرت میگم شما کارت و بکن ما خودمونیم شوهر داریم#grin
    ________________________________________
    راست می گی یه طرفه به قاضی رفتم و براق شدم بالاخره جل.قی ها هم عالم و دنیا خودشون رو دارن و قابل احترام!
    شما کارت رو بکن


  75. احسان در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    اینقدر بد جواب میدی جرات نکردم کامنت بزارم


  76. از آن روزهایی که خواندن کامت دونیت سر قفلی داره.#rolling #rolling
    نمی دانم وقتی جواب می نویسیی و خودت می خوانی .همین قدر می خندی یا نه ؟ احتمال می دم فشار عصبی روت داره.
    بعدش بخوان تو یک حال و هوای دیگه از خنده رودبر می شی.
    درست زدی تو خال .
    چوب را ور داشتی گربه دزده در رفته.
    ___________________________________
    فی البدهه چییزی که میاد تو ذهنم رو می نویسم ولی خیلی مواقع هم متوجه میشم خیلی تند رفتم و احتیاجی به این هم تند شدن نیست پس یا جواب رو تعدیل می کنم یا پاک


  77. مونس در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    با اس ام اس بازی موافق نیستم چون شدیدا به دنیا واقعی متصل است و مدام هم باید نگران اخر ماه باشی#
    grin ولی تجربه نتی رو تا حدی که وارد دنیا واقعی نشه قبول دارم چون بخ مراتب امن تر از واقعیت است#winking ولی به هیچ عنوان و تحت هیچ نامی با خیانت موافق نیستم #angry


  78. چنگود در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    خوب تو خوشت نمیاد عزیزم منم خوشم نمیاد. اصلا این بحثها چیه. یکی خوشش میاد یکی خوشش نمیاد. بهتره به هم توهین نکنیم. شاید یکی هم که نه خیلیها از طریقه زندگی تو با امید خوششون نیاد منظورم شیوه دوست پسر دختری که دارید ( آخه نه که هنوزم تو دختری اون پسر اصلا این عنوان بهتون نمیادا) البته من خودم با این شیوه خیلی حال می کنم اما خیلیها بدشون میاد حتما هم لازم نیست مذهبی باشنا اصولا خیلی زنها تا طرف شوهرشون نباشه هیچ جوره نمیتونن باهاش حال کنن. اصلا اینا چه بحثیه. آدما انقدر پیچیده ان و انقدر ممکنه در شرایط مختلف کارای عجیب غریب بکنن که نگو. والا من خودم به یه دختر یا پسر در اوج سن بلوغش که داره منفجر میشه از اینجور چیز میزای انرژیتیک ( عجب چیزی گفتم) حق میدم این چیزها براش یه سوپاپ اطمینان باشه. واسه بقیه هم خوب شاید تنوع . این تنوع رو در زندگی جنسی اصلا دستکم نگیر.


  79. زسلام در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    تو خیلی پری…اما داری مغرور میشی..
    دیدی بعضی ها میگن ،چون دوستت داشتم گفتم…ولی من نه دوست دارم و نه بدم میاد. فقط یه خوانندم که با بغضی از نوشته هات حال میکنم.
    اما باید بهت میگفتم: داری مغرور میشی.
    توی خیابون هم که داری رد میشی اگه ببینی ،روسری زنی خراب شده و موهاش نافرمه بهش میگی.منم رهگذریم که باید بهت میگفتم.
    خوش باشی
    ____________________________________
    حرفت قدیمیه یک کم بیشتر فکر کنی از خیلی پیشترها تا یه موضوع بودار مطرح کردم و تو لفافه نظرم رو نگفتم اولین عکس العمل این بوده که داری مغرور میشی خیلی خودت رو قبول داری… اگه این راضیت می کنه آره مغرور بودم حالا بیشتر#smile و ممنون از تذکرت هرچند خودت خودت محق بدونی به تذکرش


  80. احسان در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    کثافته پتیاره
    _______________________________
    بعد کثافت نباید ه بذاری،درست نیست. درست فحش بده دهه


  81. لاله در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    واییییی چه خشانتی،
    فقط اومدم بگم سلام، ویلی دوست داریم.
    بعدش هم راجع به این پستتون میخواستم بگم از نظر من هیچ گونه خیانتی چه فیزیکی و چه چتی و مجازی قابل بخشش نیست. حالا توی خواب، اگه خواب خیانت ببینه عیبی نداره می بخشیم، به شرطی که دلیل محکمه پسندی برای اینکه اصلا چرا همچین خوابی رو دیده بیاره. آدم که الکی پلکی خواب نمیبینه. لابد یه فکرایی داشته که خوابش رو دیده!! نه؟
    بعدش هم شما فردا میرید گرد همایی بانوان وبلاگ نویس با خانوم رهنورد؟
    آخرش هم باز هم خوشحالم که اینروزها خیلی خیلی حالت خوبه و امیدوارم ۲۲ روز خرداد بدون واکر خودت بدو بدو بری پاس صندوق #kiss #kiss
    _________________________________
    نه نمیرم و چه دعای خوبی#smile


  82. فردریک در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    ویلی جان به نظر من اینجا شما دو تا مطلبو با هم قاطی کردی و هر دو رو با اینکه از دو جنس متفاوتند با یه معیار سنجیدی. مطلب اول صکث مجازی و مطلب دوم خیانته. من متوجه نشدم چجوری این دو تا رو به هم پیوند زدی. چون صکث مجازی صرفا یک نوع از انواع سکث هست که به خودی خود ایرادی برش وارد نیست. که به من و شما ربطی نداره هر آدمی چجوری ارضا میشه. کوته فکریه که تصور کنیم ملت باید اونجوری که ما میپسندیم سکص کنند و ارضا شند. این کوته فکری درست از جنس تحجر افرادیه که همجنسگرایی رو محکوم میکنند. یا مثلا سکص دسته جمعی٬ فتیشیزسم و باقی انواع ارضای جنصی رو محکوم میکنند و برچسب میزنند که هرکس مثل ما ارضا نشه فلانه و بیساره.
    به نظرم تو دنیای مدرن آدم اونقدری اختیار داشته باشه که راجع به شخصی ترین مسائلش -که یکیش ارضای جنصیه- تصمیم بگیره و روش دلخواهشو انتخاب کنه.
    ویلی عزیز ٬ شاید اگه کس دیگری همچین صحبتی میکرد برام عجیب نبود٬ که تو جامعه ی ایرانی هنوز این مسائل جا نیفتادند. ولی از تو بعیده چنین قضاوتی که: عرضه اش رو نداری و اگه داری برو حقیقی دست به کار شو.
    عین اینه که مثلا برگردی به یه لزبین بگی: عرضه نداری پسر پیدا کنی و سوسکی و زشتی و اگه راست میگی برو با یه مرد سکص کن.
    و اما راجع به خیانت. اون بحث جداگانه اییه و لزومن هر سایبر سکصی معادل خیانت نیست. که طبیعتا هر کس سایبر سکص یا سکص اس ام اسی میکنه هم زن و بچه دار نیست. به سادگی میشه سکص نوشتاری رو٬ یه تنوع طلبی جنصی و یا یه بازی جنصی دونست. که حتا ممکنه گاهی این برنامه رو با پارتنر دنیای واقعیت هم داشته باشی.
    __________________________________________
    نوشته ام چون از خشم و برخورد یک کیس خاص نوشته شده حتما جهان شمول نیست!!!
    کامنتت رو دقیق نخوندم و با سطحی نگاه کردن به محتویش جواب رو دارم می نویسم
    قبول دارم که نوشته خشمگینانه مغرضانه و جهت گیر میشه ولی تو ماهیت نظرم تغییری ایجاد نمی کنه
    ________________________________________
    الان کامنتت رو کامل خوندم
    نمیدونم درست منظورم رو نرسوندم یا شما متوجه منظورم نشدید
    من به هیچ عنوان منظورم از این نوشته این نبوده که بر له یا علیه عمل صنایع دستی نظر بدم و بگم برو حقیقی حال کن…
    من تقبیح کسانی رو کردم که مرتب مشغول چنین عملیات جانگداز سایبری هستند ولی خودشون رو عاری و مبرا از هر مشکلی می دونن صرفا چون دست حقیقی به تنشون نرسیده .ولی من نوعی که حتی جرات حرف زدنش رو به خودم میدم یا اگه پای عمل برسه کتمان نمی کنم عمل کار رو…تو فرهنگ و فکر این آدم ج*ده هستم
    من میگم اگه اینکار بده؟ اونم بده
    حالا با این توضیح حرفم گویا تر شد؟


  83. ساتین در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    #thinking


  84. Ameh Khanoum در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    تروبجدت عمه یه پست داغ دیگه بزار یه مشت بیکار که مغرور و ازخود راضیم نیستیم بیایم اینجا بهت درس زندگی بدیم , یاد بدیم که خوب نیست آدم مغرور باشه
    #thinking
    __________________________________
    چشم
    شما که میدونی من ِ مغرور بی کله همچنان کار خودم رو می کنم#winking


  85. 2khtar dahati در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    #flower


  86. حامد در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    اینجا وبلاگ شماست و حق داری هرچی که خواستی تو ش بنویسی
    نمیدونم بعضی از این دوستان چرا انقد بهشون برمیخوره؟!
    ___________________________________
    اگه فهمیدی به منم بگو
    منم نظرم رو گفتم مثل خیلی ها که نظرشون رو میگن حالا اگه تو یه راستا نیست…!!!


  87. سینا در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    ویلی عزیز چرا امروز اینقدر عصبی هستی؟ یعنی فقط به خاطر همین موضوعه؟ #thinking
    __________________________________
    عصبانی نیستم
    چرا تا دو کلوم جدی حرف میزنم فکر می کنید عصبانیم؟
    اتفاقا روز عالی داشتم و کلی ورزش هم کردم و راضیم از خودم و زندگی و شرایط حال


  88. باران در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    یعنی من عـــــاشقتم با این همه شعور ویلی…
    همین… #kiss #hug
    _____________________________________
    شما لطف داری ولی همین تفکرات رو خیلی ها دلیل بر بی شعوریم میدونن#thinking


  89. سینا در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    یعنی باور کنم عصبی نیستی؟ #thinking
    پس این چه جواباییه که به بندگان خدا میدی؟ #thinking یه ذره بخند و اخماتو باز کن. چند تا ایمیل برات فرستادم بعضیاش بد نیست.
    #flower #flower #heart
    ______________________________________
    it’s up to u
    چک می کنم ممنون


  90. Soroush در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    Man kheyli mast dost daram bedone mast aslan nemitonam ghaza bokhoram alan ehsas mikonam behem tohin shode:)


  91. لیلا در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    خدا بگم چیکارت نکنه با این اصطلاح “صنایع دستی” #laugh


  92. احسان در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    اون احسانی که فحش داده من نیستما!!ایمل اشو نگاه کن !من اون احسانیم که امید و دوست داره!!جوابه کامنتو چرا پاک کردی؟
    _________________________________
    میدونم
    دیدم لازم نیست جواب بدم پاکش کردم
    دیگه دعوا نداریم که واسه هرکامنت یه چیزی بگم


  93. باران در ۸۸/۰۵/۰۳ گفت :

    اینکه دیگران چی فکر می کنن به ما مربوط نیست ویولت جان. ما مسئول طرز فکر دیگران نیستیم…
    راستش این پستت برای من خیلی جالب بود و از طرز فکرت خیلی لذت بردم.
    شاید همون طور که من نمی تونم درک کنم این نوشته چرا می تونه دلیل بر بی شعوری یه فرد باشه، اونا هم نمی تونن درک کنن چرا این نوشته باعث شده من متوجه و متنبه بشم نویسنده ش چه قدر فهیم و باشعوره… #thinking
    ______________________________
    باعث افتخارمه نظرت#smile


  94. Ameh Khanoum در ۸۸/۰۶/۰۳ گفت :

    ازشوخی گذشته نمیفهمم چه اصراریه هی به آدم بگن عصبانی شدی?, حالا عصبی نشو بابا, نمارزه خودتو عصبانی کنی,… خلاصه اینقد میگن تا راستی راستی آدمو عصبانی کنند تو ی خیلی وبلاگا میبینم ملت میان جدل میکنن , هرچیم حرف خودشون باشه اونجا نوشته شده باشه بازم دوست دارن مخالفت کنن
    سطحی میخونن مثل مشق نوشتن ازروی کلمه ها میپرن , بابا ملت این پست تنها حرفی که من ازش فهمیدم اینه که ویولت مثل خیلیای دیگه از Hypocrisy بدش میاد, ازوناییکه چون بخلوت میرن آن کار دیگر میکنن
    خوب حالا یه عده دوست دارن س ک س تنهایی کنن یا مثل سگ و گربه رو هم بیفتن خود دانند, یه عده هم خوششون میاد خیال کنن که اونام بعله خوب خوش باشن به این بنده خدا چه ربطی داره


  95. سلام آخر شب
    اطلعاتمان کامل شد .
    یک سوال چرا این مطلب بعضی ها را قلقلک داد و خیلی ها را نه؟
    نظرم این است که یاد آوری کنی که یک ضربدر آن گوشه است که زودتر از بالا آمدن کامنت دانی عمل می کنه.هر کی ناراجت می شه می تونه از آن استفاده کنه.
    من کل این داستان را نمی دانستم .
    یکی می آمد برام کامنت می گذاشت وایمل می نوشت . مرتب هم توضیح می داد ایمیلم کار نمی کنه
    یک روز بلاخره آمد و تو یک کامنت که خصوصی هم نبود شرخ و تفضیل تمام مراحلش را نوشت و من تا امروز نمی دانستم داستان چیه ؟
    این پست این آگاهی را به من داد که تازه کارم اینطوری تو بهت نمانم و ننوک نیزه داستان را به سمت خودم بر نگردانم که من چیزی نوشتم که باعث نوشتن این کامنت شده. فهمیدم که این داستان سر دراز داره. زیاد ناراحت نشم وبه خودم نگیرم کجای کار من ایراد داشته که این حس مستهجن زشت را ایجاد کرده.
    متشکرم ازت ویولی این پست برای من نکته آموزنده داشت. وهمچنین یک هشدار بود.
    اگر کسی هشدار ها را یاد آوری کند مغرور است؟
    شما اگر مخاطب یک چنین ایمیلی و کامنتی بودید چه حالی می شدید؟
    من کلا رو کامنت هایی که اسم یا وبلاگ ندارند حساس شدم اجساس خطر می کنم . البته هستند وبلاگهایی هم که به همین منظور راه اندازی می شن . قابل کنترل نیست . ولی خوب زود دستشان رو می شود وآدم حساب کار دستش می آید.
    وای من چقدر سوسولم


  96. حامد در ۸۸/۰۶/۰۳ گفت :

    آخ که چه واژه جالبیه این صنایع دستی.
    اینو از کجا استخراج کردید.
    دیروز یکی این واژه رو (البته در واقع در معنای اصلی) جلو من گفت نمیدونی چقد خندیدم. حالا مونده بود که کجای حرفش خنده دار بوده و تا مدتی هم با نگاهی شبیه نگاه که عاقل اندر سفیه اندازد! به من نگاه میکرد
    جدی من مرده این جواب های آنلاین شما هستم.
    این کامنت دونی شما هم برای خودش عالمی داره شاید بیشتر وقتی که من تو وبلاگ شما هستم تو کامنت دونی و برای خوندن نظرت و جواب های شماست. خدا خیرتون بده!


  97. فریده در ۸۸/۰۶/۰۳ گفت :

    .. من گمان می کردم..دوستی همچون سروی سرسبز..چارفصلش همه آراستگی ست.. من چه می دانستم..هیبت باد زمستانی هست.. من چه می دانستم ..سبزه می پژمرد از بی آبی..سبزه یخ می زند از سردی دی..من چه می دانستم.. دل هر کس دل نیست.. قلبها ز آهن و سنگ.. قلبها بی خبر از عاطفه اند..
    راستی از این به بعد به اسم (ساقی سیمین ساق) نظر میزارم
    یه مدت تو وبلاگ شبگیر با این اسم نظر گذاشتم خوشم اومد#blush #grin #blush
    _______________________________________
    پس بگو. اقای شبگیر مهرش به ساق بلورین شما افتاده که آواره کوه و دشت شده!!!


  98. ساقی سیمسن ساق در ۸۸/۰۶/۰۳ گفت :

    #grin
    اینم اولیش


  99. فردریک در ۸۸/۰۶/۰۳ گفت :

    ویلی عزیز با این توضیحی که دادی٬ منظورتو متوجه تر شدم. باید بگم که حق با توئه.
    __________________________
    باز خدا رو شکر یکی که از نظر من خیلی هم فهیمه متوجه منظورم شد…شکر


  100. tara در ۸۸/۰۶/۰۳ گفت :

    خانمِ ویولت عزیز
    من مدتى هست که وبلاگ شما رو مى خونم، بى رودربایستیi نه به این دلیل که نوشته ها تون برام خیلى جالبن یا از ادبیات شما خوشم میاد بلکه به این دلیل که شیوه برخورد شما با بیمارى و شجاعتتون رو تحسین میکنم و پیگیرِ وضعیت سلامت شما هستم همیشه.
    راه هاى مختلفى هست براى داشتن یک وبلاگ پر مخاطب و شما به قول خود تون یک اه بنویسید صد تا کامنت براش میاد، اما چیزى که باعث شد من این کامنت رو بذارم این بود که از بعضى نوشته هاتون احساس کردم دغدغه بهتر نوشتن دارید.
    خانمِ ویولت این متنهاى چکشی که انگار نفس کش مى طلبند و هر از گاهى هم حاوى توهین به شعور مخاطب هستند یا پاسخ هاى عصبى و احیانا بى ادبانه یى که به کامنت ها میدید مثل پاسخى که به عماد دادید ممکنه در درصد بالایى از مخاطبانتون تولید هیجان کُنه و حتى مورد تشویق هم قرار بگیره اما سطحِ شما و متن هاتون در نظر خیلى ها به شدت پایین میاره
    _______________________________-
    برام جالبه. اگه شما صرف پیگیر حال و احوال جسمی منی؟ دیگه چه اصراری داری که تا تو کامنتها و اینکه من چه جواب جفنگی به کی دادم یا ندادم رو سر در بیاری؟
    دم خروست رو باور کنم یا قسم حضرت عباست رو؟


  101. شیما در ۸۸/۰۶/۰۳ گفت :

    salam vili,bebakhsh mano , maileto bede azizam
    ___________________________________________
    violet_with_ms2@yahoo.com


  102. ویلی
    در جایی که (صیغه) و داشتن ۴ تا زن مجاز است و پدر حق کشتن دختر خودش را هم دارد و میتواند صاف صاف راه برود و دیه ای هم لازم ندارد…در جایی که هنوز پدر باید برای ازدواج دخالت کند و برای خروج و ورود دخترش رای بدهد…در جایی که از سر محدودیت ها بدون تجربه ی همه چیز میروند خاشتگاری و بعد از اینکه از پسر بودن معاف شدند دختر بازی را آغاز میکنند….. این کارها روال عادی خودش را طی میکند…ضمن اینکه این مشکل را خارجکی ها اختراع کرده اند و ما هم که مقلد درجه یک آن هاییم و روش خوبی است برای آن هایی که هنوز روحشان و جسمشان در بستر باکرگی وول میخورد….و تازه این هم اضافه کنم که مسئله روحی را در این وادی کسی حالی نیست اصولا….روح خیلی وقت است در این سرزمین جای خود را به پول و ماشین داده است.
    موفق باشی دوست من.
    #flower
    ____________________________
    عزیزم تو یکی دوتا کامنت اخیرت متوجه شدم تو اصلا اهمیتی به متن نوشته شده نمیدی و کامنتی که میذاری هیچ ربطی به ماهیت اصلی نوشته نداره
    چرا نمیدونم


  103. سمانه در ۸۸/۰۶/۰۳ گفت :

    #flower


  104. حامد در ۸۸/۰۶/۰۳ گفت :

    یه جورایی معتاد شدم به اینجا که از ۵ صبح پاشدم و چک میکنم ببینم چی جواب دادی به ملت!
    فکر کنم زیادی شاد شدم!#grin


  105. نگین در ۸۸/۰۶/۰۳ گفت :

    آن هنگام که خیانت بی خبر در بستر عشق پا نهاد
    و خود را بر بستر عشق گستراند
    تو با من بگو
    عشق بیمار شده است؟
    یا به خواب مرگ خفته است؟


  106. چقدر رک!!! گوشمان سرخید …


  107. سمیه در ۸۸/۰۶/۰۳ گفت :

    واقعن خدا بهت صبر بده با این دوستان مجازی!تو چی نوشتی و منظورت چی بوده،اونا هرکدوم چی چی میگن:یکی میگه تو آخوندی و همجنس بازارو ممحکوم میکنی!اون یکی میگه : به تو چه که من چه جوری ارضا میشم!#surprise
    ای بابا اینا دیگه کین؟
    ویلی جونی!اول یه متن بنویس،بعدش دوبله اش کن،بعدش تفسیر و در آخر نتیجه گیری!که ملت سردرگم نشن#kiss
    ___________________________________
    اینی که میگن طرف باید با ۷۲ فرقه سر و کله بزنه. من و میگنا


  108. بهجت در ۸۸/۰۶/۰۳ گفت :

    بابا جماعت ویلی فقط نظر خودشو گفت . اونی که بخواد در این دنیای مجازی غرق بشه ، خب تکلیفش معلومه . ولی از اونایی که مخالف بودن تعجب می کنم که هیچکدوم یه راه کار ندادن .. حتی کسی از تجربه موفقی که برای جلوگیری از غرق شدن در این دنیا داشته نگفته. من به شخصه وقتی چت می کنم سنمو بالای ۵۰ میگم .اونی که بخواد دنبال سکس باشه زود میره ولی اونی که دنبال یه دوستی ساده ست و صرفاً از تنهایی به این دنیا پناه آورده میمونه . دوستای چتر خوبیم دارم


  109. مهدی در ۸۸/۰۶/۰۳ گفت :

    سلام خانومی امیدوارم که حالت خوب باشه – نمیدونم چی بگم تو راست میگی #thinking


  110. MaN در ۸۸/۰۶/۰۳ گفت :

    بانو ویولت
    ممنونم.
    چون دیدم واسه جواب دادن به سوال من آمادگی نداشتین و با یه جواب که بیشتر محض دست انداختن بود مقابله کردین.#flower #flower
    ____________________________________
    قربون آدم چیز فهم
    در وقت مناسب تری پذیرای شما هستیم#winking


  111. سلام
    چندتا سوال داشتم:
    بعضی از آدمها ذاتا چی هستن؟
    لاس خشکه مثل آلو خشکه می مونه؟
    صکس یعنی چی؟
    ببخشید حالا که شما در این زمینه استادید ، میخواستم بدونم من که علاوه بر مامانم ، خاله ستاره تلویزیون رو هم دوست دارم یعنی به مامان مربوطم خیانت کردم .
    راستی ام اس مثل اس ام اس می مونه؟
    خوب اگه باهاش اینهمه دلمشغولی داری باهاش قهر کن خودش میزاره میره!


  112. راحله در ۸۸/۰۶/۰۳ گفت :

    عمیقاً لذت بردم ویلی جون.